Verzending en bezorging


Verzending
Wij houden u graag op de hoogte over de status van uw bestelling. U ontvangt dan ook bij elke statuswijziging een e-mail van ons om u hierover te informeren.

Levertijden
Bij al onze producten staat de verwachte levertijd vermeld. Indien wij een product zelf in voorraad hebben is de verwachte levertijd 1-3 werkdagen. Hebben wij zelf iets niet op voorraad dan is de verwachte levertijd 3-7 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te versturen. Heel soms lukt dat niet binnen de verwachte levertijd vanwege onmacht. U wordt hierover dan altijd geïnformeerd zodat u op de hoogte blijft.

Track & trace
Wanneer u pakket is aangemeld voor de bezorging ontvangt u hiervan een e-mail met track & trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. PostNL bezorgt uw pakket dan meestal de eerstvolgende werkdag. Het kan zo zijn dat dit door onverwachte omstandigheden niet lukt. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. De bezorger zal zijn of haar best doen om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te
leveren.

Verzendkosten NL
Brievenbuspakket 0-2kg €4,95
Pakketpost tot 30kg €6,95

Verzendkosten BE
Pakketpost tot 30kg €10,95

Waarom geen gratis verzending?
De reden waarom wij geen gratis verzending aanbieden is eigenlijk heel simpel. De kosten die wij maken om uw pakket te versturen moeten hoe dan ook betaald worden want zoals u weet bezorgt PostNL helaas niet gratis. Veel andere webwinkels kiezen er voor om deze verzendkosten te ‘verstoppen’ in de kosten van de producten. Wij hebben er voor gekozen om dat niet te doen. Want wanneer wij dat zouden doen en u een grote bestelling plaatst betaalt u in feite meer verzendkosten dan iemand die maar een paar producten koopt en dat vinden wij niet eerlijk. Wij houden het graag transparant zodat u precies weet waar u voor betaald.

Bezorging
Uw pakket wordt 2 keer aangeboden door de bezorger van PostNL of bij uw buren afgeleverd. Wanneer u beide keren niet aanwezig bent wordt het pakket bezorgd bij het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt waarna u 2 weken de tijd heeft om uw pakket hier af te halen. U ontvangt dan een briefje in de brievenbus met de extra informatie.

Uw bestelling wijzigen of annuleren?
Bent u iets vergeten en is uw bestelling nog niet verstuurd? Dan kunt u uw bestelling nog wijzigen of annuleren. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice.